keskiviikko 13. lokakuuta 2010

PARASTA

Eilinen:

Eilen päivällä siivoilin mökkejä, ja olin koiranpentujen kanssa ::)) Jossain vaiheessa päivää ehdin myös ratsastamaan Nallen :) Se on yli sulonen ::))) e Illalla sitten lähettiin Keski Baariin kattoon Suomi-Unkari peliä! Tietenki Unkari voitti koska me ollaa ny täällä ;) NOEEEIII. Näin telkkarista Sampan ja Santun (pikkuveljeni ja isoveljeni!) Lauleltiin siellä suomeks kaikkia lauluja ja Unkarilainen pappa ainaki tykkäs meistä ! ::DDDDD IYYYHH! Oli kyllä paras ilta pitkästä aikaa! ::DD e med. Annika ja Riikka, eli maalari työssäoppijat Valkeakoskelta :b

Tänään:

Aamulla tehtiin Riikan ja Annikan kanssa aamupalaa. Asiakkaita on huimat 5, ja 2 lähtee huomenna. Harmi, että Kari ja Marjukka lähtee jo ;( Ne on tosi kivoja! Ja ollu mulle vähän niinku "sijais vanhemmat" ::)) Ja ne vie mukanaan Pastorin ja Papan suomee ;( eli kaks koiranpentua, Pablo ja Babi jää iha yksin tänne ;( No onhan niillä minä ja annika ja riikka ;D ja toisensa :D Illalla menin taas ratsastamaan Nallella. Se oli super! Varsinki maastossa, kyllä poika oppii! ::)) e

Nyt täällä on sitten liikkeellä oksennustauti. Kati oli jo pari päivää sitten kipeä, Eero oli toissa yönä, Jarkko, Minna ja Santeri viime yön. Marjukka ja Kari tuli kipeeksi aamulla. Ja nyt sitten Riikka ja Annika makaa sängyn pohjalla. Ainoo joka ei oo vielä sitä tautia saanu on MINÄ! Ja mähän oon niiin super etten sitä saakkaa ;) HOPPAS ATT!

MUTTA ON KYLLÄ PARASTA, se täytyy sanoa :P Annikan ja Riikan kanssa ollu iha überiä ;D huomenna kuvia eilisestä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti