lauantai 16. lokakuuta 2010

ohhoh

Eilinen: 
Päivällä siivoilin vessoja, kun oksennustauti on vihdoin laantunut, niin ettei tartu uudestaan. Iltapäivällä käytiin Tescossa; paikallinen Prisma. Oli aika lepsu päivä muutenkin. Illalla sitten Retro partyt, mut HAHA kotiin tuloaika 23.00 :D

Tänään:
Aamulla olin menossa ruokkimaan koiranpentuja, kun Kati kysyi, että lähdenkö Eeron ja Katin mukaan siivoomaan Budapestin asuntoa, nno tottakai lähdin. Vaihoin nopeesti vaatteet ja meikkasin ja lähettiin. Mä luulin etttä tullaan takasin jo 11 aikaan, kun puoli 9 lähettiin, mutta toisin kävi :D Ensin Katin kanssa siivottiin koko asunto. Olipas työ :D Sitten asiakkaat tuli sinne noin yhden aikaan. 
Hassu sattuma! Yksi asiakas oli Rimpiläisen Leena, eli mun entisen hoitohevosen Hessin Vivahde; Vallun nykyinen omistaja! :) Lähdettiin sitten Katin ja Eeron kanssa sieltä Metroon, eli tukkuun. Kyllä tuli mukaan tavaraa! Huhhuh. Oltiin lähdössä jo kotiin, kun Kati sai puhelun, että jollain niitten kaverilla on ruoka valmiina, ja pitää sinne mennä syömään. No Kati sitten sanoi että tottakai me tullaan, mutta mä olen mukana. Ei ollu ongelmaa vaan mut kutsuttiin mukaan! Oltiin siis pari tuntia syömässä Katin ja Eeron tutuilla. Oli ihan kivaa ::)) Kotiin päästiin sitten puoli kuuden aikaan! :D 

Huhhuh mikä päivä, mutta kivaa oli! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti