keskiviikko 27. lokakuuta 2010

27.10. keskiviikko

Ensin mun täytyy kertoo eilisestä illasta!! Menin ruokkimaan pentuja, ennen kun tulee pimeä eli 5 aikaan. No kävelin laitumen läpi koira-aitaukselle ja viheltelin ilosesti matkalla ja huutelin pentuja. Ihmettelin kun ne ei oo aidalla haukkumassa ja tervehtimässä. Menin aitauksee ja huutelin pentuja ihan paniikissa. Juoksin kopin luokse, ja se oli aivan sekasin ja pennut oli kadonnu. Siinähän sitte kiljuin ja huusin ja porasin ja juoksin ympäri aitausta ;( Pennut oli karannu!! Lähin ihan paniikissa juoksemaan tilalle päin huutamaan Annikalle ja Riikalle että tulevat auttamaan mua ettimään pentuja ennen pimeetä. Mut sitten tilan kolmijalkanen saksanpaimenkoira, Roope rupes haukkumaan mun takana. Käännyin ja pennut juoksi sieltä mettästä aitauksen takaa. Mä en varmaan ikinä oo pelästyny niin paljoa kun eilen! Tärisin koko illan ja olin ihan paniikissa. Loppujenlopuks pistin pennut sellaseen konttiin nukkumaan, että ne ei ainakaa pääse ulos!

No mutta tänään.. Siivosin huoneeni, kun äiti, isi, suspa ja samppa tulee perjantaina! ::D Muutenkin siivoilin paikkoja ja pari mökkiä. Leikin pentujen kanssa paljon, kun oli lämmin päivä :) Paikkasin myös niitten sen aitauksen, jotta eivät enää tuu sieltä ulos! Illalla lämmitettiin Annikan ja Riikan kanssa sauna ja pelattiin biljardia. Oli mukava päivä kaikenkaikkiaan ::) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti