maanantai 27. syyskuuta 2010

HUOMENNAHUOMENNA!

Elikkä siis, lähden huomenna 2 kuukaudeksi Unkariin Újlengyeelle. Työssäoppimispaikkani on Suomalainen hevosyritys (http://www.akactanya.hu/). Lähden 28.9. ja palaan suomeen 25.11. :) !
Kerron täällä blogissa joka päivä vähän siitä mitä olen tehnyt ja mitä tulen tekemään. Mulla on siellä oma tietokone ja netti toimii, joten langan päässä olen! Hankin myös Unkarin Prepaid liittymän, ja laitan tänne sitten numeron, eli omasta numerosta ei saa kiinni :)

Mutta HUOMISIIN ! :) Lento lähtee aamulla 8.40, silloin saa katsoa taivaalle ja vilkuttaa ! ;)

7 kommenttia:

  1. Hauksaa matkaa.. Toivottavasti sulla on hauska reissu ja toppi :) Saa myös lukea mun blogia ;D

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Yritän pitää kivaaa ::)) ! Ja oon itseasias välil lukenukki sun blogia ::D

    VastaaPoista
  3. HEHHE :DD JEE JEE! Tuun sit kommentoimaan sun joka kirjoitukseen varo vaan ;P

    VastaaPoista
  4. Anni; hyvä et joku jaksaa ::D
    Viivi; Hyvä, vilkutan lujaa takasi! :) ♥

    VastaaPoista
  5. Rakas, olin aamulla aika väsyny enkä oikeen tajunnu että olit lähössä. Nyt kun heräsin ymmärsin sen oikeesti. Luin sen sun antaman kirjeen ja aloin itkee kun hullu. ♥ Mut vilkutan tänään heti kun nään lentokoneen. Pidä hauskaa rakas! ♥ ☻

    VastaaPoista
  6. vvoii, mieki luen kohta ne teiän kirjeet ::) lentokoneessa en ehtiny ;( mutta siistiä on! lue uus teksti nni tiiät vähä mitä tehny ! ::))

    VastaaPoista